tirsdag 10. februar 2009


”Trengsel” av Hana Pestle


Eg er ikkje heilt sikker på korleis eg skal puste
Utan deg her
Eg er ikkje sikker på om jeg er klar for å si farvel
til alt vi var


vær med meg
bli hos meg
bare for no
la tida bestemja når eg ikkje skal trengje deg

min hand søkar etter din
I eit mørkt rom
Eg kan ikkje finne deg
hjelp meg
ser du etter meg


kan eg føle noe meir
lyg til meg, Eg svinnar hen
Eg kan ikkje glymja deg
fortel meg at eg ikkje trengjer deg.


min hand søkar etter din
I eit mørkt rom
Eg kan ikkje finne deg
hjelp meg
ser du etter meg

riss dette inn i mitt hovud
fortel meg korleis det skal vere

kor alt skal ende
Og korleis eg vil vere utan deg


min hand søkar etter din
I eit mørkt rom
Eg kan ikkje finne deg
hjelp meg
ser du etter meg


min hand søkar etter din
I eit mørkt rom
Eg kan ikkje finne deg
hjelp meg
ser du etter meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar